Move Intermodal gaat culinaire toer op voor Warmste Week

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Limburgse Vlaai staat er bij de intermodale logistiekspeler Move Intermodal niet op het menu, maar voor het overige wordt zowat elke denkbare snack aan de man/vrouw gebracht bij de Genkenaars. De verschillende teams binnen het bedrijf zetten hun schouders onder een gezamenlijke actie ten voordele van de vzw De Kleine Prins in het kader van De Warmste Week, de liefdadigheidsactie van radiozender Studio Brussel. Het assortiment gaat van pizza en pannenkoeken over snoeppakketten en croques, rijstwafels bij de Nederlandse collega’s en oerklassieke broodjes smos: elke afdeling draagt haar steentje bij.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Move Intermodal gaat culinaire toer op voor Warmste Week – Flows

Move Intermodal gaat culinaire toer op voor Warmste Week

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Limburgse Vlaai staat er bij de intermodale logistiekspeler Move Intermodal niet op het menu, maar voor het overige wordt zowat elke denkbare snack aan de man/vrouw gebracht bij de Genkenaars. De verschillende teams binnen het bedrijf zetten hun schouders onder een gezamenlijke actie ten voordele van de vzw De Kleine Prins in het kader van De Warmste Week, de liefdadigheidsactie van radiozender Studio Brussel. Het assortiment gaat van pizza en pannenkoeken over snoeppakketten en croques, rijstwafels bij de Nederlandse collega’s en oerklassieke broodjes smos: elke afdeling draagt haar steentje bij.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login