Maritiem erfgoed op levendige Open Scheepvaartdagen

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Organisator Maurice Peleman heeft op vrijdagmiddag bij het openen van de beurs de handen vol. Het is de zevende keer dat hij de beurs in goede banen leidt. Als vanouds dient de beurs om fondsen te verzamelen voor het onderhoud van de collectie van het Rijn- en Binnenvaartmuseum. Die collectie van drie antieke binnenvaartschepen — de Liomar, de Angèle en de Mon Désir — vond een plaatsje bij het MAS en vergt een voortdurend onderhoud. Om de vijf jaar worden de schepen intensief gekeurd. Subsidie krijgt het museum niet. Dan begrijp je wel waarom de organisatoren een grote opkomst verhopen. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Maritiem erfgoed op levendige Open Scheepvaartdagen – Flows

Maritiem erfgoed op levendige Open Scheepvaartdagen

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Organisator Maurice Peleman heeft op vrijdagmiddag bij het openen van de beurs de handen vol. Het is de zevende keer dat hij de beurs in goede banen leidt. Als vanouds dient de beurs om fondsen te verzamelen voor het onderhoud van de collectie van het Rijn- en Binnenvaartmuseum. Die collectie van drie antieke binnenvaartschepen — de Liomar, de Angèle en de Mon Désir — vond een plaatsje bij het MAS en vergt een voortdurend onderhoud. Om de vijf jaar worden de schepen intensief gekeurd. Subsidie krijgt het museum niet. Dan begrijp je wel waarom de organisatoren een grote opkomst verhopen. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login