Enquête: contact met douane en informatiedoorstroming kan beter

Nieuws, Douane
Melanie De Vrieze

De douane heeft een tevredenheidsenquête gehouden bij een 140-tal klanten. “We zijn nog bezig met de detailanalyse maar nu al blijkt dat we in het algemeen goed scoren”, zegt Werner Rens, adviseur-generaal marketing bij de douane. Toch zijn er een aantal punten voor verbetering vatbaar, zo geeft hij toe. “We merken bijvoorbeeld dat de snelheid van de informatiedoorstroming beter kan. 41% van de klanten geeft aan dat de informatie over de producten en dienstverlening te traag verloopt.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Enquête: contact met douane en informatiedoorstroming kan beter – Flows

Enquête: contact met douane en informatiedoorstroming kan beter

Nieuws, Douane
Melanie De Vrieze

De douane heeft een tevredenheidsenquête gehouden bij een 140-tal klanten. “We zijn nog bezig met de detailanalyse maar nu al blijkt dat we in het algemeen goed scoren”, zegt Werner Rens, adviseur-generaal marketing bij de douane. Toch zijn er een aantal punten voor verbetering vatbaar, zo geeft hij toe. “We merken bijvoorbeeld dat de snelheid van de informatiedoorstroming beter kan. 41% van de klanten geeft aan dat de informatie over de producten en dienstverlening te traag verloopt.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Profiteer deze maand van 40% korting op een Flows abonnement en lees Flows voor slechts 17,40 29,00 per maand.

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login