Methanolretrofit past in nieuwe ‘Strategie 2030’ van Hapag-Lloyd

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'Seaspan Zambezi' van 10.010 teu
De ‘Seaspan Zambezi’ van 10.010 teu © Commons Wikimedia

De Duitse rederij Hapag-Lloyd laat vijf schepen van 10.010 teu ombouwen om ze op biomethanol te laten varen. Het maakt deel uit van de nieuwe Strategie 2030, die behalve forse groei en duurzaamheid ook een grotere rol in het inlandverkeer omvat.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login

Methanolretrofit past in nieuwe ‘Strategie 2030’ van Hapag-Lloyd – Flows

Methanolretrofit past in nieuwe ‘Strategie 2030’ van Hapag-Lloyd

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'Seaspan Zambezi' van 10.010 teu
De ‘Seaspan Zambezi’ van 10.010 teu © Commons Wikimedia

De Duitse rederij Hapag-Lloyd laat vijf schepen van 10.010 teu ombouwen om ze op biomethanol te laten varen. Het maakt deel uit van de nieuwe Strategie 2030, die behalve forse groei en duurzaamheid ook een grotere rol in het inlandverkeer omvat.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Profiteer deze maand van 40% korting op een Flows abonnement en lees Flows voor slechts 17,40 29,00 per maand.

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login