Oekraïneconflict: MSC blijft grootste carrier in krimpende markt

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
20220217 Arkas Line 'Martha A'
De ‘Martha A’ van 2.474 teu © Stefan Verberckmoes

De containertrafiek in het Zwarte Zeegebied is sinds de Russische invasie in Oekraïne fors gedaald. Heel wat grote carriers hebben er hun diensten afgebouwd. Het zijn vooral de kleinere Turkse carriers die daarvan profiteren. MSC blijft er marktleider.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Oekraïneconflict: MSC blijft grootste carrier in krimpende markt – Flows

Oekraïneconflict: MSC blijft grootste carrier in krimpende markt

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
20220217 Arkas Line 'Martha A'
De ‘Martha A’ van 2.474 teu © Stefan Verberckmoes

De containertrafiek in het Zwarte Zeegebied is sinds de Russische invasie in Oekraïne fors gedaald. Heel wat grote carriers hebben er hun diensten afgebouwd. Het zijn vooral de kleinere Turkse carriers die daarvan profiteren. MSC blijft er marktleider.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login