VIIA start begin 2016 spoorsnelweg tussen Calais en Le Boulou

Nieuws, Transport
Koen Heinen

De reeds bestaande spoorsnelwegen zijn die tussen Bettembourg in Luxemburg en Le Boulou in de Franse Pyreneeën en die tussen Aiton (Savoie) en het Italiaanse Orbassano. Zoals vorige week aangekondigd start VIIA in samenwerking met het Turkse Ekol vanaf half oktober met een spoorsnelweg tussen Sète en Noisy-le-Sec nabij Parijs. Ekol neemt daarbij de commercialisering van 80% van de 750 meter lange trein op zich en VIIA de overige 20%. De wekelijkse verbinding zou al op korte termijn naar twee roundtrips per week uitgebreid kunnen worden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
VIIA start begin 2016 spoorsnelweg tussen Calais en Le Boulou – Flows

VIIA start begin 2016 spoorsnelweg tussen Calais en Le Boulou

Nieuws, Wegtransport
Koen Heinen

De reeds bestaande spoorsnelwegen zijn die tussen Bettembourg in Luxemburg en Le Boulou in de Franse Pyreneeën en die tussen Aiton (Savoie) en het Italiaanse Orbassano. Zoals vorige week aangekondigd start VIIA in samenwerking met het Turkse Ekol vanaf half oktober met een spoorsnelweg tussen Sète en Noisy-le-Sec nabij Parijs. Ekol neemt daarbij de commercialisering van 80% van de 750 meter lange trein op zich en VIIA de overige 20%. De wekelijkse verbinding zou al op korte termijn naar twee roundtrips per week uitgebreid kunnen worden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login