EuroTransCon in handen van ambitieuze start-up

Nieuws, Transport
Michiel Leen

EuroTransCon werd een kleine tien jaar geleden opgericht door transporteur Kurt Joosen. Het netwerk dient om ritten en informatie uit te wisselen tussen verschillende deelnemers. Doorheen de jaren werden 130 transporteurs lid van het netwerk. “Toch bleef het project in de wandelgangen te boek staan als een ‘project van Joosen”, blikt Kurt Joosen terug. “Er was vraag naar een grotere neutraliteit van het platform. Bovendien hadden wij wel veel ideeën met het platform, maar niet steeds de tijd en de knowhow om ze uit te werken. Wij zijn transporteurs, geen IT’ers.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
EuroTransCon in handen van ambitieuze start-up – Flows

EuroTransCon in handen van ambitieuze start-up

Nieuws, Wegtransport
Michiel Leen

EuroTransCon werd een kleine tien jaar geleden opgericht door transporteur Kurt Joosen. Het netwerk dient om ritten en informatie uit te wisselen tussen verschillende deelnemers. Doorheen de jaren werden 130 transporteurs lid van het netwerk. “Toch bleef het project in de wandelgangen te boek staan als een ‘project van Joosen”, blikt Kurt Joosen terug. “Er was vraag naar een grotere neutraliteit van het platform. Bovendien hadden wij wel veel ideeën met het platform, maar niet steeds de tijd en de knowhow om ze uit te werken. Wij zijn transporteurs, geen IT’ers.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login