Scheepvaart treedt VGM-tijdperk binnen

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

De deadline van 1 juli is bereikt: voortaan mogen containers niet meer aan boord van zeeschepen geladen worden als de verlader niet tijdig een verified gross mass (VGM) heeft gecommuniceerd aan de betrokken reder om die in staat te stellen daar in het laadplan van zijn schip rekening mee te houden. Zo besliste IMO eind 2014 al.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Scheepvaart treedt VGM-tijdperk binnen – Flows

Scheepvaart treedt VGM-tijdperk binnen

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

De deadline van 1 juli is bereikt: voortaan mogen containers niet meer aan boord van zeeschepen geladen worden als de verlader niet tijdig een verified gross mass (VGM) heeft gecommuniceerd aan de betrokken reder om die in staat te stellen daar in het laadplan van zijn schip rekening mee te houden. Zo besliste IMO eind 2014 al.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login