DHL Supply Chain zet meer in op slimme bril na succesvolle tests

Nieuws, Mensen
Marcel Schoeters

DHL Supply Chain lanceert zijn programma onder de naam ‘Vision Picking’. De vestiging in Bergen-op-Zoom – met Ricoh als klant – kwam als eerste aan de beurt. Daar liep het testprogramma in de loop van 2014. Uit de resultaten kwamen een aanzienlijke productiviteitsverhoging, een lagere foutenmarge en een grotere tevredenheid bij de medewerkers naar voren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
DHL Supply Chain zet meer in op slimme bril na succesvolle tests – Flows

DHL Supply Chain zet meer in op slimme bril na succesvolle tests

Nieuws, Mensen
Marcel Schoeters

DHL Supply Chain lanceert zijn programma onder de naam ‘Vision Picking’. De vestiging in Bergen-op-Zoom – met Ricoh als klant – kwam als eerste aan de beurt. Daar liep het testprogramma in de loop van 2014. Uit de resultaten kwamen een aanzienlijke productiviteitsverhoging, een lagere foutenmarge en een grotere tevredenheid bij de medewerkers naar voren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login