Studie VUB: “E-trucks besparen pak meer CO2 dan waterstofvariant”

Nieuws, Wegtransport
Yannick De Spiegeleir
Debat over laadinfrastructuur
Debat over laadinfrastructuur © Yannick De Spiegeleir

Om de CO2-uitstoot van vrachtvervoer te verminderen, hebben batterij-elektrische vrachtwagens een veel groter potentieel dan trucks op waterstof. Dat is de conclusie van een studie van de Vrije Universiteit Brussel.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Studie VUB: “E-trucks besparen pak meer CO2 dan waterstofvariant” – Flows

Studie VUB: “E-trucks besparen pak meer CO2 dan waterstofvariant”

Nieuws, Wegtransport
Yannick De Spiegeleir
Debat over laadinfrastructuur
Debat over laadinfrastructuur © Yannick De Spiegeleir

Om de CO2-uitstoot van vrachtvervoer te verminderen, hebben batterij-elektrische vrachtwagens een veel groter potentieel dan trucks op waterstof. Dat is de conclusie van een studie van de Vrije Universiteit Brussel.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login