Meer toezicht op carriers zal recordtarieven niet drukken

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De haven van Long Beach
De haven van Long Beach © POLB

Nu de hoge spottarieven in de lijnvaart weer stijgen, neemt de kritiek op de carriers toe. Verladersorganisaties en intussen ook de UNCTAD vragen om meer toezicht, maar dat zou volgens de Franse consultant Alphaliner geen echte impact hebben.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Meer toezicht op carriers zal recordtarieven niet drukken – Flows

Meer toezicht op carriers zal recordtarieven niet drukken

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De haven van Long Beach
De haven van Long Beach © POLB

Nu de hoge spottarieven in de lijnvaart weer stijgen, neemt de kritiek op de carriers toe. Verladersorganisaties en intussen ook de UNCTAD vragen om meer toezicht, maar dat zou volgens de Franse consultant Alphaliner geen echte impact hebben.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login