Nick Celis: “Duwbak Watertruck+ kleine waterwegen gaat 100 jaar mee”

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus
Patrick Degryse (Group De Cloedt), Lydia Peeters (Vlaamse minister), Chris Danckaerts (De Vlaamse Waterweg) en Louis-Robert Cool (Seafar) met in de achtergrond het eerste onbemande binnenvaartschip
Patrick Degryse (Group De Cloedt), Lydia Peeters (Vlaamse minister), Chris Danckaerts (De Vlaamse Waterweg) en Louis-Robert Cool (Seafar) met in de achtergrond het eerste onbemande binnenvaartschip © RJ

Na praktijktesten door Group De Cloedt en Groep André Celis, zijn de duwbakken van Watertruck+ klaar voor kleinere waterwegen. Vlaanderen wil er dit jaar zesduizend vrachtwagenritten mee uitsparen en mikt op een potentieel van 3 miljoen ton goederen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Nick Celis: “Duwbak Watertruck+ kleine waterwegen gaat 100 jaar mee” – Flows

Nick Celis: “Duwbak Watertruck+ kleine waterwegen gaat 100 jaar mee”

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus
Patrick Degryse (Group De Cloedt), Lydia Peeters (Vlaamse minister), Chris Danckaerts (De Vlaamse Waterweg) en Louis-Robert Cool (Seafar) met in de achtergrond het eerste onbemande binnenvaartschip
Patrick Degryse (Group De Cloedt), Lydia Peeters (Vlaamse minister), Chris Danckaerts (De Vlaamse Waterweg) en Louis-Robert Cool (Seafar) met in de achtergrond het eerste onbemande binnenvaartschip © RJ

Na praktijktesten door Group De Cloedt en Groep André Celis, zijn de duwbakken van Watertruck+ klaar voor kleinere waterwegen. Vlaanderen wil er dit jaar zesduizend vrachtwagenritten mee uitsparen en mikt op een potentieel van 3 miljoen ton goederen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Profiteer deze maand van 40% korting op een Flows abonnement en lees Flows voor slechts 17,40 29,00 per maand.

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login