MyFerryLink blijft welkom in Dover

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Het afmeerverbod werd opgelegd door de Competition and Markets Authority (CMA) omdat die Britse kartelwaakhond vindt dat het gecombineerde marktaandeel van Eurotunnels spoordiensten door de Kanaaltunnel en de veerdienst van MyFerryLink te groot is.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
MyFerryLink blijft welkom in Dover – Flows

MyFerryLink blijft welkom in Dover

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Het afmeerverbod werd opgelegd door de Competition and Markets Authority (CMA) omdat die Britse kartelwaakhond vindt dat het gecombineerde marktaandeel van Eurotunnels spoordiensten door de Kanaaltunnel en de veerdienst van MyFerryLink te groot is.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Profiteer deze maand van 40% korting op een Flows abonnement en lees Flows voor slechts 17,40 29,00 per maand.

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login