Containerdiensten MOL bleven in 2014 verlieslatend

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Ondanks het feit dat MOL in het boekjaar 2014 (van 1 april 2014 tot 31 maart 2015) tussen het Verre Oosten en Europa 15% meer lading vervoerde, daalde de omzet met 5%. Het verlies van de containerdiensten liep verder op tot 201 miljoen dollar. Omdat de andere divisies beter presteerden, maakte Mitsui OSK Lines uiteindelijk wel nog een winst van 352 miljoen dollar.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Containerdiensten MOL bleven in 2014 verlieslatend – Flows

Containerdiensten MOL bleven in 2014 verlieslatend

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Ondanks het feit dat MOL in het boekjaar 2014 (van 1 april 2014 tot 31 maart 2015) tussen het Verre Oosten en Europa 15% meer lading vervoerde, daalde de omzet met 5%. Het verlies van de containerdiensten liep verder op tot 201 miljoen dollar. Omdat de andere divisies beter presteerden, maakte Mitsui OSK Lines uiteindelijk wel nog een winst van 352 miljoen dollar.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Profiteer deze maand van 40% korting op een Flows abonnement en lees Flows voor slechts 17,40 29,00 per maand.

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login