Haven van Shanghai wint concessie in Haifa

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

In de buurt van zowel Haifa als Ashdod zullen nieuwe havenzones worden aangelegd. In Hamifratz bij Haifa zal in een eerste fase een containerkade van 1.600 meter worden gebouwd met een waterdiepte van 16 tot 17 meter. In een eerste fase moet de nieuwe terminal die ultra large container ships (ulcs) zal kunnen ontvangen, een capaciteit van ongeveer 1,4 miljoen teu per jaar krijgen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Haven van Shanghai wint concessie in Haifa – Flows

Haven van Shanghai wint concessie in Haifa

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

In de buurt van zowel Haifa als Ashdod zullen nieuwe havenzones worden aangelegd. In Hamifratz bij Haifa zal in een eerste fase een containerkade van 1.600 meter worden gebouwd met een waterdiepte van 16 tot 17 meter. In een eerste fase moet de nieuwe terminal die ultra large container ships (ulcs) zal kunnen ontvangen, een capaciteit van ongeveer 1,4 miljoen teu per jaar krijgen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Profiteer deze maand van 40% korting op een Flows abonnement en lees Flows voor slechts 17,40 29,00 per maand.

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login