UPTR wil grensoverschrijdend vervoer naar Frankrijk met 44 ton

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

In België, en eigenlijk in de hele Benelux, is het al ongeveer 30 jaar volledig legaal om met 44 ton zware voertuigen te rijden hoewel het Europese maximum op 40 ton staat. De 44 ton-limiet gold al van voor de befaamde richtlijn uit 1996 over maten en gewichten en die limiet mocht worden behouden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
UPTR wil grensoverschrijdend vervoer naar Frankrijk met 44 ton – Flows

UPTR wil grensoverschrijdend vervoer naar Frankrijk met 44 ton

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

In België, en eigenlijk in de hele Benelux, is het al ongeveer 30 jaar volledig legaal om met 44 ton zware voertuigen te rijden hoewel het Europese maximum op 40 ton staat. De 44 ton-limiet gold al van voor de befaamde richtlijn uit 1996 over maten en gewichten en die limiet mocht worden behouden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login