Vier dagen testvaren met Waterbus

Nieuws, Scheepvaart
Bart Timperman

“In 2017 moet de Waterbus een vaste vorm van vervoer worden voor Antwerpen”, klinkt het ambitieus bij Havenschepen Marc Van Peel. “Deze nieuwe vorm van openbaar vervoer zal zowel voor woon-werkverkeer als toerisme een belangrijke extra schakel worden in de mobiliteit van de stad. Als we daar tenminste de financiering voor vinden. Want meer dan de prijs van een buskaartje, kan je hier niet voor vragen. Gemeentebesturen, De Lijn, andere overheden én bedrijven zullen zich hier mee moeten engageren. Het project Velo in de stad lukt ook alleen maar dankzij dergelijke engagementen.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Vier dagen testvaren met Waterbus – Flows

Vier dagen testvaren met Waterbus

Nieuws, Scheepvaart
Bart Timperman

“In 2017 moet de Waterbus een vaste vorm van vervoer worden voor Antwerpen”, klinkt het ambitieus bij Havenschepen Marc Van Peel. “Deze nieuwe vorm van openbaar vervoer zal zowel voor woon-werkverkeer als toerisme een belangrijke extra schakel worden in de mobiliteit van de stad. Als we daar tenminste de financiering voor vinden. Want meer dan de prijs van een buskaartje, kan je hier niet voor vragen. Gemeentebesturen, De Lijn, andere overheden én bedrijven zullen zich hier mee moeten engageren. Het project Velo in de stad lukt ook alleen maar dankzij dergelijke engagementen.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login