CMA CGM vult grote schepen dankzij NileDutch en PIL

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De Nederlandse rederij heeft in de trade tussen Azië en West-Afrika de eigen FEWA Service gestaakt, die samen met PIL uit Singapore verzorgd werd. Daardoor verdwijnt een dienst met dertien panamax-schepen van 4.000 tot 4.300 teu, al werden er de voorbije maanden al regelmatig afvaarten overgeslagen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
CMA CGM vult grote schepen dankzij NileDutch en PIL – Flows

CMA CGM vult grote schepen dankzij NileDutch en PIL

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De Nederlandse rederij heeft in de trade tussen Azië en West-Afrika de eigen FEWA Service gestaakt, die samen met PIL uit Singapore verzorgd werd. Daardoor verdwijnt een dienst met dertien panamax-schepen van 4.000 tot 4.300 teu, al werden er de voorbije maanden al regelmatig afvaarten overgeslagen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login