ICO Zeebrugge vangt elektrificatie automarkt op met grootste windpark

Nieuws, Mensen
Roel Jacobus

“Dit is het perfecte moment om onze eigen groene stroom te beginnen produceren”, zegt Marc Adriansens, gedelegeerd bestuurder van International Car Operators (ICO). “De massale intrede van elektrische auto’s zet ons voor een grote uitdaging. Er zal enorm veel stroom nodig zijn om de nieuwe wagens op onze terminal op te laden. Bijvoorbeeld de batterijen van wagens die hier na zes weken varen vanuit San Francisco aankomen (Adriansens doelt op Tesla, red.) zijn zo goed als leeg. Wij moeten die voor levering aan de eindklant tot 80% van de capaciteit opladen.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
ICO Zeebrugge vangt elektrificatie automarkt op met grootste windpark – Flows

ICO Zeebrugge vangt elektrificatie automarkt op met grootste windpark

Nieuws, Mensen
Roel Jacobus

“Dit is het perfecte moment om onze eigen groene stroom te beginnen produceren”, zegt Marc Adriansens, gedelegeerd bestuurder van International Car Operators (ICO). “De massale intrede van elektrische auto’s zet ons voor een grote uitdaging. Er zal enorm veel stroom nodig zijn om de nieuwe wagens op onze terminal op te laden. Bijvoorbeeld de batterijen van wagens die hier na zes weken varen vanuit San Francisco aankomen (Adriansens doelt op Tesla, red.) zijn zo goed als leeg. Wij moeten die voor levering aan de eindklant tot 80% van de capaciteit opladen.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login