Rode Zee-crisis levert extra transhipmenttrafiek op voor onze havens

Nieuws, Havens
Stefan Verberckmoes
Het schip 'COSCO Development' (13.092 teu) in Charleston
Het schip ‘COSCO Development’ (13.092 teu) in Charleston © Commons Wikimedia

Port of Antwerp-Bruges behandelde de voorbije weken extra transhipmentlading voor de Eastmed. Zowel COSCO als MSC zetten intussen al schepen van ruim 13.000 teu in voor die extra trafiek, die normaal gezien via Suez gaat.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Rode Zee-crisis levert extra transhipmenttrafiek op voor onze havens – Flows

Rode Zee-crisis levert extra transhipmenttrafiek op voor onze havens

Nieuws, Havens
Stefan Verberckmoes
Het schip 'COSCO Development' (13.092 teu) in Charleston
Het schip ‘COSCO Development’ (13.092 teu) in Charleston © Commons Wikimedia

Port of Antwerp-Bruges behandelde de voorbije weken extra transhipmentlading voor de Eastmed. Zowel COSCO als MSC zetten intussen al schepen van ruim 13.000 teu in voor die extra trafiek, die normaal gezien via Suez gaat.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login