Striktere geluidsregulering kost Ostend Airport klanten

Nieuws, Transport
Marcel Schoeters

De regelgeving is begin dit jaar weer een flink stuk strenger geworden. Wat Egis voorstelt is dat er voor de helft van de nachtvluchten teruggekeerd wordt naar de situatie van negen maanden geleden. Daardoor zou een aantal toestellen nog kunnen landen op Oostende. Vanaf 2020 zou dat dan een derde zijn, en in 2024 zou de nieuwe norm dan voor 100 procent worden ingevoerd.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Striktere geluidsregulering kost Ostend Airport klanten – Flows

Striktere geluidsregulering kost Ostend Airport klanten

Nieuws, Wegtransport
Marcel Schoeters

De regelgeving is begin dit jaar weer een flink stuk strenger geworden. Wat Egis voorstelt is dat er voor de helft van de nachtvluchten teruggekeerd wordt naar de situatie van negen maanden geleden. Daardoor zou een aantal toestellen nog kunnen landen op Oostende. Vanaf 2020 zou dat dan een derde zijn, en in 2024 zou de nieuwe norm dan voor 100 procent worden ingevoerd.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login