Aero Cargo verwerft nieuwe GSA-contracten op Brussels Airport

Nieuws, Transport
Marcel Schoeters

Aero Cargo is een onderdeel van de Franse GSA-groep ECS, die in Brussel ook vertegenwoordigd is door Globe Air Cargo. Het bedrijf verzorgt sinds 1 september de verkoop van de capaciteit van de vijf vluchten die de Marokkaanse luchtvaartmaatschappij Royal Air Maroc wekelijks uitvoert tussen Casablanca en Brussels Airport. Daarvoor zet RAM een cargoversie in van de B737, die in principe 17 tot 18 ton kan meenemen. Volgens managing director Wim Van Nerum heeft RAM de intentie om dit toesteltype op termijn te vervangen door een B767.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Aero Cargo verwerft nieuwe GSA-contracten op Brussels Airport – Flows

Aero Cargo verwerft nieuwe GSA-contracten op Brussels Airport

Nieuws, Wegtransport
Marcel Schoeters

Aero Cargo is een onderdeel van de Franse GSA-groep ECS, die in Brussel ook vertegenwoordigd is door Globe Air Cargo. Het bedrijf verzorgt sinds 1 september de verkoop van de capaciteit van de vijf vluchten die de Marokkaanse luchtvaartmaatschappij Royal Air Maroc wekelijks uitvoert tussen Casablanca en Brussels Airport. Daarvoor zet RAM een cargoversie in van de B737, die in principe 17 tot 18 ton kan meenemen. Volgens managing director Wim Van Nerum heeft RAM de intentie om dit toesteltype op termijn te vervangen door een B767.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Profiteer deze maand van 40% korting op een Flows abonnement en lees Flows voor slechts 17,40 29,00 per maand.

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login