Containerschepen op methanol of lng peperduur

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De start van de bouw van een megamax voor CMA CGM
De start van de bouw van een megamax voor CMA CGM © CSSC

De prijs voor de bouw van grote containerschepen is in amper twee jaar tijd met ongeveer de helft gestegen. Carriers die nu nog orders plaatsen, hebben dus een veel hogere slotkost dan rederijen die nu nieuwe schepen in de vaart brengen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Containerschepen op methanol of lng peperduur – Flows

Containerschepen op methanol of lng peperduur

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De start van de bouw van een megamax voor CMA CGM
De start van de bouw van een megamax voor CMA CGM © CSSC

De prijs voor de bouw van grote containerschepen is in amper twee jaar tijd met ongeveer de helft gestegen. Carriers die nu nog orders plaatsen, hebben dus een veel hogere slotkost dan rederijen die nu nieuwe schepen in de vaart brengen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login