Marktaandeel Maersk in lijnvaart slinkt zienderogen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'Maersk Essex' van 13.568 teu
De ‘Maersk Essex’ van 13.568 teu © Stefan Verberckmoes

De bewuste keuze van Maersk om de containervloot niet verder uit te breiden en zich te profileren als ‘integrator’ in de containersector, kost de Deense carrier marktaandeel. Dat daalde in vijf jaar tijd van 18,5% naar 15,1%.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Marktaandeel Maersk in lijnvaart slinkt zienderogen – Flows

Marktaandeel Maersk in lijnvaart slinkt zienderogen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'Maersk Essex' van 13.568 teu
De ‘Maersk Essex’ van 13.568 teu © Stefan Verberckmoes

De bewuste keuze van Maersk om de containervloot niet verder uit te breiden en zich te profileren als ‘integrator’ in de containersector, kost de Deense carrier marktaandeel. Dat daalde in vijf jaar tijd van 18,5% naar 15,1%.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login