Yang Ming rekent zich rijk na zeer ongebruikelijke charter aan Maersk

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De brug van de 'Express Berlin' (10.114 teu)
De brug van de ‘Express Berlin’ (10.114 teu) © Danaos

De Taiwanese rederij Yang Ming zal een groot containerschip van 10.000 teu onderverhuren aan concurrent Maersk. Het akkoord werd officieel aangemeld op de beurs van Taiwan, omdat die deal maar liefst 32 tot 47 miljoen dollar nettowinst oplevert.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Yang Ming rekent zich rijk na zeer ongebruikelijke charter aan Maersk – Flows

Yang Ming rekent zich rijk na zeer ongebruikelijke charter aan Maersk

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De brug van de 'Express Berlin' (10.114 teu)
De brug van de ‘Express Berlin’ (10.114 teu) © Danaos

De Taiwanese rederij Yang Ming zal een groot containerschip van 10.000 teu onderverhuren aan concurrent Maersk. Het akkoord werd officieel aangemeld op de beurs van Taiwan, omdat die deal maar liefst 32 tot 47 miljoen dollar nettowinst oplevert.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Profiteer deze maand van 40% korting op een Flows abonnement en lees Flows voor slechts 17,40 29,00 per maand.

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login