Japanse megafusie in lijnvaart

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

NYK Line wordt de grootste aandeelhouder met een belang van 38%. MOL en “K” Line zullen elk voor 31% participeren. De huidige vloot van de drie carriers heeft een gezamenlijke capaciteit van 1,37 miljoen teu. Samen zal het Japanse trio oprukken naar de zesde plaats in de top twintig van ‘s werelds grootste containerrederijen na Maersk, MSC, CMA CGM, Cosco en Hapag-Lloyd (inclusief UASC).

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Japanse megafusie in lijnvaart – Flows

Japanse megafusie in lijnvaart

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

NYK Line wordt de grootste aandeelhouder met een belang van 38%. MOL en “K” Line zullen elk voor 31% participeren. De huidige vloot van de drie carriers heeft een gezamenlijke capaciteit van 1,37 miljoen teu. Samen zal het Japanse trio oprukken naar de zesde plaats in de top twintig van ‘s werelds grootste containerrederijen na Maersk, MSC, CMA CGM, Cosco en Hapag-Lloyd (inclusief UASC).

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login