MyFerryLink geeft zich nog niet gewonnen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Het Competition Appeal Tribunal besloot vorige maand dat de ropax-schepen van MyFerryLink over een half jaar niet meer in Dover mogen afmeren, omdat Eurotunnel een te dominante marktpositie op het Kanaal heeft met zijn spoordiensten door de Kanaaltunnel en de maritieme diensten van MyFerryLink. Eurotunnel besloot vervolgens om MyFerryLink in de etalage te zetten.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
MyFerryLink geeft zich nog niet gewonnen – Flows

MyFerryLink geeft zich nog niet gewonnen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Het Competition Appeal Tribunal besloot vorige maand dat de ropax-schepen van MyFerryLink over een half jaar niet meer in Dover mogen afmeren, omdat Eurotunnel een te dominante marktpositie op het Kanaal heeft met zijn spoordiensten door de Kanaaltunnel en de maritieme diensten van MyFerryLink. Eurotunnel besloot vervolgens om MyFerryLink in de etalage te zetten.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login