Maersk koppelt feederdiensten aan elkaar

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De Aziatische Maersk-dochter MCC Transport koppelt twee bestaande diensten (IA5 en RG1) aan elkaar om zo een lange wekelijkse lijndienst tussen het Russische Vladivostok en Yangon in Myanmar te bekomen. Die afstand is volgens het Franse Alphaliner even lang als die van een oostwest-dienst tussen Japan en Californië.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Maersk koppelt feederdiensten aan elkaar – Flows

Maersk koppelt feederdiensten aan elkaar

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De Aziatische Maersk-dochter MCC Transport koppelt twee bestaande diensten (IA5 en RG1) aan elkaar om zo een lange wekelijkse lijndienst tussen het Russische Vladivostok en Yangon in Myanmar te bekomen. Die afstand is volgens het Franse Alphaliner even lang als die van een oostwest-dienst tussen Japan en Californië.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login