Scania test vier trucks op waterstof in reële omstandigheden

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Volgens Scania bestaat er binnen de elektrificatie van zware trucks niets zoals een ‘one size fits all’. Er zullen verschillende paden bewandeld moeten worden en verschillende technologieën ontwikkeld: van volelektrische trucks op batterijen tot hybride dieseltrucks over troleytrucks met een bovenleiding of trucks met brandstofcellen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Scania test vier trucks op waterstof in reële omstandigheden – Flows

Scania test vier trucks op waterstof in reële omstandigheden

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

Volgens Scania bestaat er binnen de elektrificatie van zware trucks niets zoals een ‘one size fits all’. Er zullen verschillende paden bewandeld moeten worden en verschillende technologieën ontwikkeld: van volelektrische trucks op batterijen tot hybride dieseltrucks over troleytrucks met een bovenleiding of trucks met brandstofcellen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login