Impact kilometerheffing op voedingssector groter dan gevreesd

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

Een jaar voor de invoering van de kilometerheffing voor vrachtwagen liet Fevia, de federatie van de voedingsindustrie, een studie uitvoeren door Transport & Mobility Leuven (TML) over de impact ervan op de sector. Die voorspelde dat 456 jobs, 60 miljoen euro export en 85 miljoen euro omzet op de binnenlandse markt door de heffing bedreigd zouden zijn.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Impact kilometerheffing op voedingssector groter dan gevreesd – Flows

Impact kilometerheffing op voedingssector groter dan gevreesd

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

Een jaar voor de invoering van de kilometerheffing voor vrachtwagen liet Fevia, de federatie van de voedingsindustrie, een studie uitvoeren door Transport & Mobility Leuven (TML) over de impact ervan op de sector. Die voorspelde dat 456 jobs, 60 miljoen euro export en 85 miljoen euro omzet op de binnenlandse markt door de heffing bedreigd zouden zijn.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login