‘Reverse modal shift’ zorgt voor krimp containerbinnenvaart Nederland

Nieuws, Binnenvaart
Jan-Kees Verschuure
Binnenvaart North Sea Port
Binnenvaart North Sea Port © Danser Group

Het vervoer van containers per binnenvaartschip in Nederland is in 2023 ingezakt met 37%. In 2022 werd nog 47,1 miljoen ton per container verscheept, in 2023 was daar slechts 29,5 miljoen ton van over, blijkt uit onderzoek.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
‘Reverse modal shift’ zorgt voor krimp containerbinnenvaart Nederland – Flows

‘Reverse modal shift’ zorgt voor krimp containerbinnenvaart Nederland

Nieuws, Binnenvaart
Jan-Kees Verschuure
Binnenvaart North Sea Port
Binnenvaart North Sea Port © Danser Group

Het vervoer van containers per binnenvaartschip in Nederland is in 2023 ingezakt met 37%. In 2022 werd nog 47,1 miljoen ton per container verscheept, in 2023 was daar slechts 29,5 miljoen ton van over, blijkt uit onderzoek.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login