Duitsers blijven worstelen met Chinees bod op terminal Hamburg

Nieuws, Havens
Julie Desmet
'Cosco Shipping Aries' bij CTT
‘Cosco Shipping Aries’ bij CTT © HHLA

De Chinese staatsrederij COSCO staat op het punt om een aandeel van 35% in Container Terminal Tollerort (CTT) in de haven van Hamburg te kopen. De politieke goedkeuring blijft vooralsnog uit. Op 31 oktober 2022 wordt de knoop doorgehakt. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Duitsers blijven worstelen met Chinees bod op terminal Hamburg – Flows

Duitsers blijven worstelen met Chinees bod op terminal Hamburg

Nieuws, Havens
Julie Desmet
'Cosco Shipping Aries' bij CTT
‘Cosco Shipping Aries’ bij CTT © HHLA

De Chinese staatsrederij COSCO staat op het punt om een aandeel van 35% in Container Terminal Tollerort (CTT) in de haven van Hamburg te kopen. De politieke goedkeuring blijft vooralsnog uit. Op 31 oktober 2022 wordt de knoop doorgehakt. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login