Wilfried Lemmens: “Zolang de lat maar gelijkligt voor alle rederijen”

Nieuws, Scheepvaart
Bart Meyvis
Containerschepen in Suezkanaal
Containerschepen in Suezkanaal © HLAG

Het Europees Parlement (EP) heeft zijn standpunten op tafel gelegd in afwachting van de onderhandelingen met de Raad. Zo wil het versneld evolueren naar 2% hernieuwbare scheepsbrandstoffen en verplichte walstroom voor containerschepen vanaf 2030.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Wilfried Lemmens: “Zolang de lat maar gelijkligt voor alle rederijen” – Flows

Wilfried Lemmens: “Zolang de lat maar gelijkligt voor alle rederijen”

Nieuws, Scheepvaart
Bart Meyvis
Containerschepen in Suezkanaal
Containerschepen in Suezkanaal © HLAG

Het Europees Parlement (EP) heeft zijn standpunten op tafel gelegd in afwachting van de onderhandelingen met de Raad. Zo wil het versneld evolueren naar 2% hernieuwbare scheepsbrandstoffen en verplichte walstroom voor containerschepen vanaf 2030.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login