Voka brengt impact brexit in kaart met exporterende bedrijven

Nieuws, Douane
Roel Jacobus

Voor Ludo Lievens, voorzitter regio Brugge van Voka West-Vlaanderen, is het brexit-proof maken van de haven van Zeebrugge de grootste uitdaging voor 2018 . “Vermits het Verenigd Koninkrijk (VK) voor Zeebrugge de belangrijkste verbinding is. Maar de brexit is nu eenmaal beslist en er is geen weg terug. Daarom zullen we ons ten volle inspannen om de haven zo goed mogelijk te ondersteunen”, zegt Ludo Lievens (links op de foto). Met ongeveer 45% van het goederenvolume, kan het belang van Britse trafieken voor de haven en haar industriële hinterland niet onderschat worden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Voka brengt impact brexit in kaart met exporterende bedrijven – Flows

Voka brengt impact brexit in kaart met exporterende bedrijven

Nieuws, Douane
Roel Jacobus

Voor Ludo Lievens, voorzitter regio Brugge van Voka West-Vlaanderen, is het brexit-proof maken van de haven van Zeebrugge de grootste uitdaging voor 2018 . “Vermits het Verenigd Koninkrijk (VK) voor Zeebrugge de belangrijkste verbinding is. Maar de brexit is nu eenmaal beslist en er is geen weg terug. Daarom zullen we ons ten volle inspannen om de haven zo goed mogelijk te ondersteunen”, zegt Ludo Lievens (links op de foto). Met ongeveer 45% van het goederenvolume, kan het belang van Britse trafieken voor de haven en haar industriële hinterland niet onderschat worden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login