P&O Ferries, NSP, Daimler, wijncontainer, Konecranes en accijns

Kort, Varia
Julie Desmet
20220329 Bertschi 40.000e tankcontainer
40.000e tankcontainer van Bertschi Group © Bertschi

De fusie tussen Cargotec en Konecranes is afgeblazen, Daimler verwacht tot 280.000 trucks af te leveren op de Europese markt, de Britten leggen nog een veerboot van P&O aan de ketting en Bertschi ‘doopt’ zijn 40.000e tankcontainer met wijn.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
P&O Ferries, NSP, Daimler, wijncontainer, Konecranes en accijns – Flows

P&O Ferries, NSP, Daimler, wijncontainer, Konecranes en accijns

Kort, Varia
Julie Desmet
20220329 Bertschi 40.000e tankcontainer
40.000e tankcontainer van Bertschi Group © Bertschi

De fusie tussen Cargotec en Konecranes is afgeblazen, Daimler verwacht tot 280.000 trucks af te leveren op de Europese markt, de Britten leggen nog een veerboot van P&O aan de ketting en Bertschi ‘doopt’ zijn 40.000e tankcontainer met wijn.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login