MSC en Maersk knippen het meest in capaciteit van/naar Far East

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
MSC Samar
De ‘MSC Samar’ (23.756 teu) © Stefan Verberckmoes

De stopzetting van de containerdienst van China United Lines tussen Noord-Europa en China zal het capaciteitsprobleem op de route niet oplossen. De grote carriers moeten schepen weghalen, wat tot nu toe vooral door MSC en Maersk gebeurt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
MSC en Maersk knippen het meest in capaciteit van/naar Far East – Flows

MSC en Maersk knippen het meest in capaciteit van/naar Far East

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
MSC Samar
De ‘MSC Samar’ (23.756 teu) © Stefan Verberckmoes

De stopzetting van de containerdienst van China United Lines tussen Noord-Europa en China zal het capaciteitsprobleem op de route niet oplossen. De grote carriers moeten schepen weghalen, wat tot nu toe vooral door MSC en Maersk gebeurt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login