Lijnvaart investeert veel meer in nieuwbouw dan drogebulkvaart

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
'Lene Selmer'
‘Lene Selmer’ © Oskar Wehr Reederei

Na de lijnvaart ziet nu ook de drogebulkvaart de tarieven fors stijgen. Het charteren van een capesize-bulker kost al drie keer meer dan het gemiddelde van de voorbije vijf jaar. Desondanks blijven orders voor nieuwe bulkschepen uit.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Lijnvaart investeert veel meer in nieuwbouw dan drogebulkvaart – Flows

Lijnvaart investeert veel meer in nieuwbouw dan drogebulkvaart

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
'Lene Selmer'
‘Lene Selmer’ © Oskar Wehr Reederei

Na de lijnvaart ziet nu ook de drogebulkvaart de tarieven fors stijgen. Het charteren van een capesize-bulker kost al drie keer meer dan het gemiddelde van de voorbije vijf jaar. Desondanks blijven orders voor nieuwe bulkschepen uit.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login