MSC wil participeren in diepwaterterminal in Liverpool

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

MSC is nu al de belangrijkste klant van de zogenaamde Liverpool2 terminal van Peel Ports (foto). De containertrafiek in Liverpool was lange tijd geconcentreerd aan de Royal Seaforth Terminal achter de sluis, die nog altijd door de grote conro’s van Atlantic Container Line (ACL) gebruikt wordt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
MSC wil participeren in diepwaterterminal in Liverpool – Flows

MSC wil participeren in diepwaterterminal in Liverpool

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

MSC is nu al de belangrijkste klant van de zogenaamde Liverpool2 terminal van Peel Ports (foto). De containertrafiek in Liverpool was lange tijd geconcentreerd aan de Royal Seaforth Terminal achter de sluis, die nog altijd door de grote conro’s van Atlantic Container Line (ACL) gebruikt wordt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

 

 

Ben u al abonnee?

Login