‘Grande America’: wat als uw lading aan boord was?

Nieuws, Scheepvaart
Michiel Leen

Een dag na het zinken van de Grimaldiconro ‘Grande America’ kan het onderzoek naar de oorzaak van de ramp beginnen. Wij wilden vooral weten wat er te gebeuren staat voor bedrijven die lading aan boord van het schip hadden. Eric De Smet, expert bij verzekeraar Baloise, licht de mogelijkheden toe. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
‘Grande America’: wat als uw lading aan boord was? – Flows

‘Grande America’: wat als uw lading aan boord was?

Nieuws, Scheepvaart
Michiel Leen

Een dag na het zinken van de Grimaldiconro ‘Grande America’ kan het onderzoek naar de oorzaak van de ramp beginnen. Wij wilden vooral weten wat er te gebeuren staat voor bedrijven die lading aan boord van het schip hadden. Eric De Smet, expert bij verzekeraar Baloise, licht de mogelijkheden toe. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login