Nieuwe Antwerpse mobiliteitsmanager droomt van ‘fietsbus’

Nieuws, Scheepvaart
Michiel Leen

Opgemerkte gast bij het VEA-congres van gisteren wasTom Verlinden, de nieuwe mobiliteitsmanager van het Havenbedrijf. En het mag duidelijk zijn dat de nieuwkomer – hij is pas sinds midden oktober in zijn nieuwe functie op post – er geen gras over laat groeien om de verkeersproblemen aan te pakken. In die visie beperkt de modal shift zich niet tot het vrachtvervoer, maar moet ook het anders. Zo wordt er nagegaan of de verschillende vormen van collectief busvervoer in de haven, gebundeld kunnen worden. De organisatie van dat pendelverkeer is in handen van verschillende min of meer private initiatieven.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Nieuwe Antwerpse mobiliteitsmanager droomt van ‘fietsbus’ – Flows

Nieuwe Antwerpse mobiliteitsmanager droomt van ‘fietsbus’

Nieuws, Scheepvaart
Michiel Leen

Opgemerkte gast bij het VEA-congres van gisteren wasTom Verlinden, de nieuwe mobiliteitsmanager van het Havenbedrijf. En het mag duidelijk zijn dat de nieuwkomer – hij is pas sinds midden oktober in zijn nieuwe functie op post – er geen gras over laat groeien om de verkeersproblemen aan te pakken. In die visie beperkt de modal shift zich niet tot het vrachtvervoer, maar moet ook het anders. Zo wordt er nagegaan of de verschillende vormen van collectief busvervoer in de haven, gebundeld kunnen worden. De organisatie van dat pendelverkeer is in handen van verschillende min of meer private initiatieven.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Profiteer deze maand van 40% korting op een Flows abonnement en lees Flows voor slechts 17,40 29,00 per maand.

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login