Na UASC’s mooiste hoeft Hapag-Lloyd geen nieuwbouw meer

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De oplevering van de ‘Al Jmeliyah’ markeert het einde van het grote nieuwbouwprogramma dat UASC in de zomer van 2013 heeft ingezet. De Arabische carrier, die in mei met Hapag-Lloyd fuseerde, bestelde vier jaar geleden voor 2 miljard dollar nieuwe containerreuzen bij Hyundai Samho en Hyundai Heavy Industries. Het gaat om elf schepen van 14.993 teu en zes van 19.870 teu, die vanaf 2015 in de vaart zijn beginnen komen. Al deze schepen zijn LNG-ready. Ze varen weliswaar niet op LNG, maar bij de bouw werd al rekening gehouden met een mogelijke latere omschakeling van brandstof.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Na UASC’s mooiste hoeft Hapag-Lloyd geen nieuwbouw meer – Flows

Na UASC’s mooiste hoeft Hapag-Lloyd geen nieuwbouw meer

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De oplevering van de ‘Al Jmeliyah’ markeert het einde van het grote nieuwbouwprogramma dat UASC in de zomer van 2013 heeft ingezet. De Arabische carrier, die in mei met Hapag-Lloyd fuseerde, bestelde vier jaar geleden voor 2 miljard dollar nieuwe containerreuzen bij Hyundai Samho en Hyundai Heavy Industries. Het gaat om elf schepen van 14.993 teu en zes van 19.870 teu, die vanaf 2015 in de vaart zijn beginnen komen. Al deze schepen zijn LNG-ready. Ze varen weliswaar niet op LNG, maar bij de bouw werd al rekening gehouden met een mogelijke latere omschakeling van brandstof.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.