Haven van Antwerpen zoekt toenadering met Nederlands‑Limburg

Nieuws, Scheepvaart
Bart Timperman

“Zuidoost-Nederland blijft ook in 2018 een focusregio voor het Havenbedrijf”, zegt Stefanie D’Herde, marketingcoördinator voor Latijns-America, Turkije en de Benelux. “Die regio ligt in ons natuurlijke hinterland. Er zijn heel wat grote industriële clusters in de staalindustrie, de chemie, automotive en groeten en fruit bijvoorbeeld. Daarnaast zijn er ook belangrijke logistieke clusters. Wij willen al die spelers duidelijk maken dat Antwerpen voor goederen die via maritieme weg moeten gaan of komen een interessante optie voor hen is.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Haven van Antwerpen zoekt toenadering met Nederlands‑Limburg – Flows

Haven van Antwerpen zoekt toenadering met Nederlands‑Limburg

Nieuws, Scheepvaart
Bart Timperman

“Zuidoost-Nederland blijft ook in 2018 een focusregio voor het Havenbedrijf”, zegt Stefanie D’Herde, marketingcoördinator voor Latijns-America, Turkije en de Benelux. “Die regio ligt in ons natuurlijke hinterland. Er zijn heel wat grote industriële clusters in de staalindustrie, de chemie, automotive en groeten en fruit bijvoorbeeld. Daarnaast zijn er ook belangrijke logistieke clusters. Wij willen al die spelers duidelijk maken dat Antwerpen voor goederen die via maritieme weg moeten gaan of komen een interessante optie voor hen is.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login