Yondr legt uit hoe je met virtual reality kandidaten vindt

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Stel u voor dat u bij een jobbeurs de kandidaten geen bedrijfsfoldertje in de handen duwt, maar dat u ze meteen kunt onderdompelen in de realiteit van uw bedrijf. Science-fiction zei u? Daar denken ze bij Yondr toch anders over. Het Antwerpse bedrijf, dat ook vestigingen heeft in New York en Ibiza, ontwikkelt campagnes in virtual reality. Door middel van een speciale bril en hoofdtelefoon kom je midden in de actie terecht. In de bestuurderscabine van een sneltrein bijvoorbeeld. Of, en dat zal maritieme en logistieke bedrijven vast interesseren, boven op een containerterminal. Nu stonden we enkele weken geleden ook ‘in het echt’ op die hoogte, bij het bezoek aan de Madrid Maersk, en het moet gezegd: de video van Yondr benadert die ervaring griezelig goed. Het hoeft niet te verbazen dat het publiek storm liep om het zelf te ervaren, toen Yondr begin deze week zijn verhaal kwam doen tijdens de HR-dag bij de VDAB.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Yondr legt uit hoe je met virtual reality kandidaten vindt – Flows

Yondr legt uit hoe je met virtual reality kandidaten vindt

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Stel u voor dat u bij een jobbeurs de kandidaten geen bedrijfsfoldertje in de handen duwt, maar dat u ze meteen kunt onderdompelen in de realiteit van uw bedrijf. Science-fiction zei u? Daar denken ze bij Yondr toch anders over. Het Antwerpse bedrijf, dat ook vestigingen heeft in New York en Ibiza, ontwikkelt campagnes in virtual reality. Door middel van een speciale bril en hoofdtelefoon kom je midden in de actie terecht. In de bestuurderscabine van een sneltrein bijvoorbeeld. Of, en dat zal maritieme en logistieke bedrijven vast interesseren, boven op een containerterminal. Nu stonden we enkele weken geleden ook ‘in het echt’ op die hoogte, bij het bezoek aan de Madrid Maersk, en het moet gezegd: de video van Yondr benadert die ervaring griezelig goed. Het hoeft niet te verbazen dat het publiek storm liep om het zelf te ervaren, toen Yondr begin deze week zijn verhaal kwam doen tijdens de HR-dag bij de VDAB.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login