Versneld verbod op varend ontgassen probleem: alternatieven ontbreken

Nieuws, Binnenvaart
Jan-Kees Verschuure
Schelde-Rijnkanaal tussen Antwerpen en Rotterdam
Schelde-Rijnkanaal tussen Antwerpen en Rotterdam © Rijkswaterstaat

Het Nederlandse ministerie van Infrastructuur en Waterstaat wil een deel van het verbod op varend ontgassen eerder laten ingaan. Het totaalverbod gaat uiterlijk 1 juli 2024 in. De binnenvaartbranche is sceptisch wegens het ontbreken van voldoende ontgassingsinstallaties.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Versneld verbod op varend ontgassen probleem: alternatieven ontbreken – Flows

Versneld verbod op varend ontgassen probleem: alternatieven ontbreken

Nieuws, Binnenvaart
Jan-Kees Verschuure
Schelde-Rijnkanaal tussen Antwerpen en Rotterdam
Schelde-Rijnkanaal tussen Antwerpen en Rotterdam © Rijkswaterstaat

Het Nederlandse ministerie van Infrastructuur en Waterstaat wil een deel van het verbod op varend ontgassen eerder laten ingaan. Het totaalverbod gaat uiterlijk 1 juli 2024 in. De binnenvaartbranche is sceptisch wegens het ontbreken van voldoende ontgassingsinstallaties.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login