Europa zoekt oplossing voor verkommerende plezierboten

Nieuws, Scheepvaart
Bart Meyvis
Heel wat pleziervaartuigen liggen op de wal of in het water te verkommeren.
Heel wat pleziervaartuigen liggen op de wal of in het water te verkommeren. © Bart Meyvis

Elk jaar zijn er in Europa zo’n 80.000 pleziervaartuigen, gemaakt uit composiet, klaar voor de sloop. Recycleren is duur en complex waardoor veel vaartuigen gewoon op de kade of in het water blijven verkommeren. Europa wil dat probleem aanpakken.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
LEES OOK
Europa zoekt oplossing voor verkommerende plezierboten – Flows

Europa zoekt oplossing voor verkommerende plezierboten

Nieuws, Scheepvaart
Bart Meyvis
Heel wat pleziervaartuigen liggen op de wal of in het water te verkommeren.
Heel wat pleziervaartuigen liggen op de wal of in het water te verkommeren. © Bart Meyvis

Elk jaar zijn er in Europa zo’n 80.000 pleziervaartuigen, gemaakt uit composiet, klaar voor de sloop. Recycleren is duur en complex waardoor veel vaartuigen gewoon op de kade of in het water blijven verkommeren. Europa wil dat probleem aanpakken.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login

LEES OOK