ONE plant windhulpsysteem op ‘MV Kalamazoo’ voor 5% brandstofreductie

Nieuws, Scheepvaart
Bart Meyvis
De Ventofoils van Econowind die ONE zal testen.
De Ventofoils van Econowind die ONE zal testen. © ONE

Ocean Network Express (ONE) zal begin 2024 de impact van windaandrijving op zijn schepen onderzoeken. De VentoFoils, rechtopstaande, draaiende vleugels, leiden tot een brandstofreductie van 5%. De ‘MV Kalamazoo’ zou de eerste ‘vleugels’ krijgen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
ONE plant windhulpsysteem op ‘MV Kalamazoo’ voor 5% brandstofreductie – Flows

ONE plant windhulpsysteem op ‘MV Kalamazoo’ voor 5% brandstofreductie

Nieuws, Scheepvaart
Bart Meyvis
De Ventofoils van Econowind die ONE zal testen.
De Ventofoils van Econowind die ONE zal testen. © ONE

Ocean Network Express (ONE) zal begin 2024 de impact van windaandrijving op zijn schepen onderzoeken. De VentoFoils, rechtopstaande, draaiende vleugels, leiden tot een brandstofreductie van 5%. De ‘MV Kalamazoo’ zou de eerste ‘vleugels’ krijgen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login