Analyse: Hausse in de lijnvaart een ‘déjà vu’

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
Twee megamaxschepen uit de Far East trade kruisen elkaar in het Suezkanaal.
Twee megamaxschepen uit de Far East trade kruisen elkaar in het Suezkanaal. © Suez Canal Authority

Stijgende spottarieven, een tekort aan schepen en containers, de terugkeer van kleine bootjes in de grote Far East-trade en opnieuw wachttijden voor schepen in onder andere Singapore en een aantal Middellandse Zeehavens. Het lijkt alsof het coronavirus terug is.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login

 
 
Analyse: Hausse in de lijnvaart een ‘déjà vu’ – Flows

Analyse: Hausse in de lijnvaart een ‘déjà vu’

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
Twee megamaxschepen uit de Far East trade kruisen elkaar in het Suezkanaal.
Twee megamaxschepen uit de Far East trade kruisen elkaar in het Suezkanaal. © Suez Canal Authority

Stijgende spottarieven, een tekort aan schepen en containers, de terugkeer van kleine bootjes in de grote Far East-trade en opnieuw wachttijden voor schepen in onder andere Singapore en een aantal Middellandse Zeehavens. Het lijkt alsof het coronavirus terug is.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login