Panamaxvloot stilaan aan vervanging toe

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De maxipanamax 'NYK Daedalus' van 4.922 teu
De maxipanamax ‘NYK Daedalus’ van 4.922 teu © Etienne Verberckmoes

Rederijen als Maersk, CMA CGM en OOCL laten nieuwe containerschepen met een capaciteit van 5.300 tot 5.980 teu bouwen. Die zijn nodig omdat de vloot van klassieke panamaxschepen aan het verouderen is.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Panamaxvloot stilaan aan vervanging toe – Flows

Panamaxvloot stilaan aan vervanging toe

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De maxipanamax 'NYK Daedalus' van 4.922 teu
De maxipanamax ‘NYK Daedalus’ van 4.922 teu © Etienne Verberckmoes

Rederijen als Maersk, CMA CGM en OOCL laten nieuwe containerschepen met een capaciteit van 5.300 tot 5.980 teu bouwen. Die zijn nodig omdat de vloot van klassieke panamaxschepen aan het verouderen is.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login