MSC en Maersk nemen ammoniak ernstig in overweging als aandrijving

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
Artist impression van een containerschip van 15.000 teu voor Seaspan op ammoniak
Artist impression van een schip van 15.000 teu voor Seaspan op ammoniak © Maersk Mc-Kinney Moller Center

De twee grootste containerrederijen ter wereld zijn in twee verschillende projecten gestapt, die zich concreet richten op het gebruik van ammoniak als brandstof voor containerschepen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
MSC en Maersk nemen ammoniak ernstig in overweging als aandrijving – Flows

MSC en Maersk nemen ammoniak ernstig in overweging als aandrijving

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
Artist impression van een containerschip van 15.000 teu voor Seaspan op ammoniak
Artist impression van een schip van 15.000 teu voor Seaspan op ammoniak © Maersk Mc-Kinney Moller Center

De twee grootste containerrederijen ter wereld zijn in twee verschillende projecten gestapt, die zich concreet richten op het gebruik van ammoniak als brandstof voor containerschepen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

 

Ben u al abonnee?

Login