Toeleveringsproblemen nekken herstel truckmarkt naar precoronaniveau

Nieuws, Transport
Yannick De Spiegeleir
Trekkers Scania
Trekkers Scania © Scania

Er zijn vorig jaar in België 11% meer zware trucks ingeschreven dan in 2020. Toch blijven de inschrijvingen bijna een derde onder het niveau van 2019, voor corona. Constructeurs verwijzen collectief naar problemen in de toeleveringsketen als oorzaak.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Toeleveringsproblemen nekken herstel truckmarkt naar precoronaniveau – Flows

Toeleveringsproblemen nekken herstel truckmarkt naar precoronaniveau

Nieuws, Wegtransport
Yannick De Spiegeleir
Trekkers Scania
Trekkers Scania © Scania

Er zijn vorig jaar in België 11% meer zware trucks ingeschreven dan in 2020. Toch blijven de inschrijvingen bijna een derde onder het niveau van 2019, voor corona. Constructeurs verwijzen collectief naar problemen in de toeleveringsketen als oorzaak.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login